مسكن ييلاقي با پسوند مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






كلنگ ساخت 35 هزار واحدمسكوني در مجاورت لواسان روي دامنه كوه‌هاي پرديس زمين زده شد
مسكن‌مهر «ييلاقي» مي‌آيد

محل احداث مسكن مهر ييلاقي در كوه‌هاي شهر جديد پرديس
 امكان پيش‌‌خريد در شهر جديد پرديس از يك ماه ديگر؛ توقف پيش‌‌فروش مسكن‌مهر در شهر جديد پرند
گروه مسكن- فريد قديري: منطقه‌‌اي كه برنامه‌ريزي‌هاي گذشته وزارت مسكن آنجا را از ساخت انبوه مسكن‌مهر مستثنا كرده بود، اخیرا براي احداث «مسكن‌مهر ييلاقي» مجوز گرفت.
شهر جديد پرديس براساس مطالعات مردمي كه سال89 انجام گرفت رتبه اول استقبال سكونتي را در مقايسه با دو شهر جديد ديگر متعلق به استان تهران در اختيار دارد اما دو سال قبل از اين مطالعه، دولت براي ساخت 150 هزار مسكن‌مهر در پرند و هشتگرد مجوز صادر كرد و پرديس را به علت آنچه بعدا «ارزش بالاي زمين در پرديس و اختصاص آن به افراد خاص» اعلام شد، از پذيرش خانوارهاي كم‌درآمد معاف كرد.
هر چند طي اين مدت به اصرار يك شركت دولتي كه مقاديري زمين در شهر جديد پرديس داشت، حدود 5 هزار مسكن‌مهر ملكي –گران‌تر از مسكن‌مهر معمولي- در اين منطقه ساخته شد اما ثبت‌نام حداقل 15 هزار متقاضي مسكن‌مهر در پرديس براي همين واحدها دولت را اواخر سال گذشته متقاعد كرد، پرديس را هم به انبوه مسكن‌مهر تجهيز كند.به گزارش «دنياي‌اقتصاد» در پي اين تصميم دولت، دو هفته پيش كلنگ ساخت 35 هزار واحد مسكوني‌مهر در بلندترين نقطه شهر جديد پرديس، زمين زده شد.
پرديس فقط 15 كيلومتر با تهران فاصله دارد كه در مقايسه با منطقه‌اي همچون پرند، هم به لحاظ عبورومرور و هم به لحاظ فضاهاي سرسبز، داراي مزيت است. همچنين هواي پرديس شباهتي محسوس به آب‌وهواي شهرهاي شمالي كشور دارد طوري كه مجموعه اين ويژگي‌ها پرديس را براي تهراني‌هايي كه مجبورند به دليل اقامت در مسكن‌مهر، از پايتخت خارج شوند، جذاب كرده است.در قالب برنامه‌اي كه براي شهر جديد پرديس تدارك ديده شده، امسال 70 هزار واحد مسكوني‌مهر در دو منطقه بكر واقع در اين شهر ظرف مدت 12 تا 18 ماه ساخته مي‌شود.منطقه اول چسبيده به شهرستان لواسان در دامنه كوه‌هاي پرديس است كه ظرفيت 35 هزار واحد را دارد. اين واحدها در ساختمان‌هاي 7 تا 15 طبقه احداث مي‌شوند.منطقه دوم نيز محله دره‌بهشت –گودترين محله در شهر جديد پرديس- است كه در اينجا هم ساخت 35 هزار واحد مسكوني‌مهر از چند روز پيش آغاز شده است.قيمت ساخت اين واحدها 10 درصد گران‌تر از آنچه در پرند ساخته شده، خواهد بود طوريكه واحدهاي جديد در پرديس مترمربعي 330 هزار تومان احداث مي‌شود.شروع عمليات اجرايي ساخت انبوه مسكن‌مهر در شهر جديد پرديس همزمان شده با توقف پيش‌فروش واحد مسكوني‌مهر در شهر جديد پرند كه به همين خاطر، پرديس از حدود يك ماه آينده، با پيشرفت مراحل ساخت واحدها، پيش‌فروش را آغاز مي‌كند.براي پيش‌خريد مسكن‌مهر در پرديس، ضابطه متفاوتي پيشنهاد شده كه به احتمال زياد از سوي مسوولان اين شهر اجرا خواهد شد. براين اساس، احتمال دارد، ثبت‌نام از متقاضيان مسكن‌مهر در پرديس به صورت واريز 5ميليون تومان در همان ابتدا، باشد تا به واسطه پرداخت اين مبلغ، از يك‌سو فقط متقاضيان واقعي، امكان ثبت‌نام داشته باشند و از سوي ديگر، مسير انصراف از مسكن‌مهر پرند با هدف انتقال به پرديس، بسته شود.
قيمت واگذاري مسكن‌‌مهر در پرديس رقم قابل توجهي بيشتر از ساير شهرهاي جديد خواهد بود طوريكه احتمالا آورده نقدي متقاضيان از 20 ميليون تومان تجاوز می‌کند. به گزارش «دنیای اقتصاد» به‌رغم مزایایی که برای شهر جدید پردیس عنوان می‌شد، این منطقه دارای دو نقطه ضعف در مقابل پرند است. نزدیکی پردیس به گسل‌های زلزله‌خیز و وزش غرب به شرق باد در تهران، پردیس را با خطر زلزله و آلودگی هوا روبه‌رو کرده است. این در حالی است که پرند چنین ضعف‌هایی را ندارد.


 




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1443
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');